21 Aralık 2012 Cuma

Gittiğin şehirleri merak ediyorum.

Gittiğin şehirleri merak ediyorum. Yağmurdan nasibini almış sokakları, postallı korkular görmüş duvarları, portakal çiçeği kokulu kadınları var mı? Soluksuz okuduğumuz kitaplar gibi köşelerde yer edinmiş darmadağın haller çarpıyor mu algıda seçiciliğine? Gittiğin şehirleri merak ediyorum… Otobüsler hala geç mi geliyor, martılar yine bildiğimiz gibi mi? Sevdiğin çocukların sümüklü halleri, kör bir düşünceye bel bağlamış insanlarda daha temiz geliyor mu hala? Saatler yalancı, zaman ihanetçi mi? Bir bir yanlızlık mı birikiyor koca kalabalığın, o-nlarlı zamanların içinden. …. Tekrar yaşamak istiyorsun/ bölüp parçaladığın yerden. Yine bir gün iyi, bir gün berbat halde misin? Kimsenin konuşmadığı zamanlarda konuşup, herkesin sustuğu zamanlarda mı konuşursun/ Biliyorum değişmedi hiçbir şey. Değişmeyecek gibi de/ uzun bir süre için/.. Sonra yine böyle her şey aynıyken/ tam da daha berbat olmaya meyilliyken…. /tamda böyleyken/ Gittiğin şehirleri merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için teşekkür ederim